Este foarte important sa te simti CONFORTABIL in hainele pe care le porti. Totodata, ceea ce porti iti va aduce incredere in sine, liniste si empatie. Din pacate, 90% din oamenii pe care ii intalnesti, te vor eticheta dupa modul in care te imbraci si NU dupa caracterul tau uman. Dorim sa va ajutam in luarea celor mai bune decizii in ceea ce priveste vestimentatia dvs, dar si a piticotilor dvs.
Headoffice: Splaiul Unirii nr. 162, Sector 4, Bucuresti
Magazin: Bd. Unirii nr. 46, Magazin ALCOR, Focsani
Email: [email protected]
Mobil: 0733 681 525
Program: Luni-Duminica 10:00-21:00
Utilizarea acestui site reprezintă acceptarea termenilor şi condiţiilor prezentate mai jos. Făcând click pe Sunt de acord, luaţi la cunoştinţă şi, implicit, acceptaţi prevederile termenilor şi condiţiilor.
Puteţi revizui versiunea actualizată a Termenilor şi Condiţiilor oricând pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a modifica sau actualiza conţinutul acestei convenţii oricând, fără notificare prealabilă. Prin urmare, recomandăm citirea termenilor şi condiţiilor înainte de a plasa o comandă pe acest site. Utilizarea în continuare a site-ului după publicarea anumitor modificări constituie acceptarea acestor modificări.
1. Dreptul la proprietate intelectuală și industrială
Întregul conţinut al site-ului, inclusiv textul, grafica, imaginile, logo-ul şi alte elemente ce fac parte din conţinut, precum şi colectarea, aranjarea şi asamblarea acestuia, aparţin exclusiv site-ului Moda Boutique. Este interzisă reproducerea, copierea, modificarea, publicarea, vânzarea, distribuirea conţinutului fără consimţământul site-ului modaboutique.ro. Este interzisă utilizarea conţinutului afişat pe acest site pentru alte scopuri decât informarea personală cu privire la produsele comercializate şi cumpărarea/plasarea unei comenzi pe site. Este interzisă utilizarea site-ului modaboutique.ro în orice mod care poate cauza confuzie sau încălcarea unei legi aplicabile. Software-ul acestui site este proprietatea modaboutique.ro şi a furnizorilor noştri. Conţinutul este protejat prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe. Orice încălcare a acestor drepturi va fi pedepsită conform legii.
2. Politica de vânzare online
Acest magazin online se adresează persoanelor fizice cu vârstă peste 18 ani şi domiciliul sau reşedinţa în România, ori persoane juridice care doresc livrarea produselor pe teritoriul României. Proprietarul magazinului îşi rezervă dreptul de a efectua modificări fără notificare prealabilă cu privire la preţul produselor, de a selecta produsele disponibile, de a elimina sau adăuga anumite produse şi de a efectua oricând campanii publicitare.
Crearea unui cont de utilizator
Crearea unui cont pe acest site este opţională, comenzile putând fi plasate şi fără cont de utilizator. Fiecare utilizator are dreptul de a crea un singur cont, în caz contrar, Moda Boutique îşi rezervă dreptul de a elimină conturile duplicate precum şi de a restricţiona accesul la site acelor utilizatori sau clienţi care pot provoca prejudicii magazinului online prin conduita să, sau încalcă conţinutul acestei convenţii de Termeni şi Condiţii.
Vă revine responsabilitatea de a vă asigura că informaţia introdusă în procesul de înregistrare pe site este corectă şi completă. Datele personale vor fi procesate şi memorate de către Moda Boutique după cum s-a stabilit în secţiunea „Politica de confidentialitate” a acestui site.
2.1. Plasarea comenzii
Pentru finalizarea comenzii, utilizatorul/clientul se va asigura de veridicitatea şi corectitudinea datelor furnizate. În cazul în care există o modificare a datelor personale, cumpărătorul are obligaţia de a-şi actualiza contul şi/sau de a informa vânzătorul cu privire la acest aspect.
Vânzătorului îi revine obligaţia de a informa clientul cu privire la fiecare stadiu al comenzii, începând cu aprobarea tranzacţiei, până la înmânarea produselor către firma de curierat pentru livrarea acestora.
Vânzătorul îşi asumă responsabilitatea de a contacta cumpărătorul în cazuri precum indisponibilitatea produselor, situaţie în care cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, sau erori în ceea ce priveşte plata produselor achiziţionate. În oricare dintre aceste situaţii precum şi alte situaţii neprevăzute, clientul va fi informat de către vânzător.
Clientul are dreptul de a anula comanda în cel mult 24 de ore, trimiţând un e-mail la adresa [email protected]
2.2. Modalități de plată
Modalitățile de plată acceptate sunt urmatoarele:
2.3. Preţul
Preţul afişat pentru fiecare produs în parte include TVA (cota prevăzută de lege), însă nu include taxa de livrare, ce va fi calculată separat. Preţurile afişate pot fi supuse diverselor campanii promoţionale sau reduceri.
Moda Boutique îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile produselor fără notificări prealabile.
Vânzătorul nu poate modifica preţul după confirmarea unei comenzi, indiferent dacă acesta s-a schimbat între timp.
2.4. Facturare și plata
Pentru fiecare comandă, proprietarul magazinului online va emite către client o factură în baza datelor furnizate la crearea contului. Factura va fi transmisă către client atât în format electronic, la adresa de e-mail furnizată de acesta, cât şi fizic în coletul livrat. Un sistem de plată verificat este foarte important atunci când comandați mărfuri prin internet. paypalcasinos.nz gestionează bine acest lucru.
Plata va fi efectuată exclusiv prin intermediul modalităţilor următoare:
Toate tranzacţiile efectuate cu cardul sunt criptate, pentru siguranţa dumneavoastră. Informaţiile cardului dumneavoastră nu vor fi salvate de către site-ul nostru, plata dumneavoastră fiind procesată prin intermediul serviciilor EuPlatesc. În momentul efectuării tranzacţiei, cardul sau contul dumneavoastră trebuie să dispună de fondurile suficiente pentru a acoperi preţul comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată automat, situaţie în care vânzătorul este scutit de orice obligaţie faţă de client. Atunci când există erori în momentul efectuării tranzacţiei, este necesar să reluaţi procesul de plasare a comenzii şi să furnizaţi un card de credit/debit valabil sau o altă modalitate de plată acceptată de magazinul nostru.
Dacă produsul pentru care aţi efectuat plata nu mai este valabil din orice motiv, comanda va fi anulată iar proprietarul magazinul îşi asumă responsabilitatea de a informa clientul şi de a returna suma achitată prin aceeaşi metodă folosită de către client.
Magazinul nu îşi asumă răspunderea pentru comisioanele bancare ce pot apărea în cazul transferurilor, în funcţie de banca emitentă a cardului clientului, ori în cazul schimbului valutar, atunci când se efectuează plata într-o altă monedă decât RON. Aceste comisioane nu sunt incluse în preţul comenzii, clientul fiind răspunzător de achitarea acestora separat.
2.5. Livrarea produselor
Livrarea produselor se va efectua exclusiv pe teritoriul României, oriunde în ţară. Comenzile vor fi livrate prin intermediul companiilor de curierat Fan Courier Express S.R.L.
Livrarea este gratuită pentru comenzi care depăşesc 200 RON. Pentru produse sub 200 RON, taxa de livrare este de 15 lei. Prin confirmarea comenzii, clientul este de acord cu preţul produselor comandate şi cu taxa de livrare.
Livrarea se va efectua în aproximativ 3 zile lucrătoare din momentul în care a fost confirmată comanda. În momentul în care coletul va fi preluat de către curier, clientul va fii înştiinţat fie pe e-mail, fie prin sms. În cazul în care livrarea nu va putea fi efectuată în termenul stabilit, clientul va fi contactat şi informat de acest fapt, urmând să-i fie transmis termenul corect de livrare.
Livrarea se va face fie la adresa furnizată de către client, fie la sediul local al companiei de curierat din oraşul de destinaţie.
3. Plângeri/Reclamaţii privind conformitatea produselor
În situaţiile în care produsele pot prezenta defecte, clientul are dreptul de a sesiza vânzătorul cu privire la acest aspect în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la primirea coletului.
Produsele comercializate pe acest site sunt produse noi, în stare perfectă, care nu prezintă defecte. În funcţie de dispozitivul de pe care accesaţi site-ul, culorile produselor din poze pot fi diferite faţă de culoarea reală. Clientul este rugat să ţină cont de acest aspect, întrucât această diferenţă nu va fi considerată o neconformitate.
Clientul are dreptul de a depune o plângere/reclamaţie cu privire la produsele considerate neconforme la adresa de e-mail [email protected]
Dacă vânzătorul consideră reclamaţia ca fiind una întemeiată, acesta are obligaţia de a înlocui produsul/produsele care prezintă defecte sau, în cazul în care aceste produse nu mai sunt disponibile, clientului îi va fi restituită suma achitată împreună cu taxa de livrare în termen de 14 zile de la soluţionarea reclamaţiei.
În cazul în care vânzătorul constată că plângerea nu este întemeiată, acesta nu mai are nicio obligaţie faţă de cumpărător.
4. Abonarea și dezabonarea la newsletter
Vânzătorul poate apela la trimiterea de e-mail-uri promoţionale de tip Newsletter pentru promovarea produselor, respectând confidenţialitatea datelor furnizate de către client.
După crearea unui cont pe acest site, clientului i se oferă opţiunea de a se abona la newsletter pentru a primi noutăţi, promoţii speciale şi reduceri. Clientul are dreptul de a se dezabona oricând de la newsletter, fie urmând instrucţiunile din e-mail şi bifând căsuţa “dezabonare”, fie telefonic sau prin e-mail.
5. Limitarea responsabilității
Vânzătorul nu îşi asumă responsabilitatea eventualelor prejudicii cauzate în urma utilizării acestui site, cum ar fi infectarea computerului cu viruşi informatici, atacuri cibernetice sau e-mail-uri de tip phishing.
De asemenea, vânzătorul nu garantează utilizarea site-ului fără întreruperi sau lipsit de erori de orice fel.
În limita legală, răspunderea maximă a vânzătorului faţă de persoanele fizice sau juridice nu implică mai mult decât despăgubirea pentru eventualele erori cu privire la comenzi, mai exact, singura responsabilitate faţă de client este de a-i restitui acestuia suma exactă pe care a achitat-o.
6. Jurisdicție. Legea aplicabilă
Prevederile acestei convenţii de Termeni şi Servicii se supun legislaţiei române în vigoare. Pentru litigii de orice fel între Client şi Vânzător, acestea vor fi soluţionate de către instanţa de judecată competentă desemnată de comun acord de ambele părţi.
hosting & realizare silverline.services