Este foarte important sa te simti CONFORTABIL in hainele pe care le porti. Totodata, ceea ce porti iti va aduce incredere in sine, liniste si empatie. Din pacate, 90% din oamenii pe care ii intalnesti, te vor eticheta dupa modul in care te imbraci si NU dupa caracterul tau uman. Dorim sa va ajutam in luarea celor mai bune decizii in ceea ce priveste vestimentatia dvs, dar si a piticotilor dvs.
Headoffice: Splaiul Unirii nr. 162, Sector 4, Bucuresti
Magazin: Bd. Unirii nr. 46, Magazin ALCOR, Focsani
Email: [email protected]
Mobil: 0733 681 525
Program: Luni-Duminica 10:00-21:00
Crearea unui cont pe acest site este opţională, comenzile putând fi plasate şi fără cont de utilizator. Fiecare utilizator are dreptul de a crea un singur cont, în caz contrar, Moda Boutique îşi rezervă dreptul de a elimina conturile duplicate precum şi de a restricţiona accesul la site acelor utilizatori sau clienţi care pot provoca prejudicii magazinului online prin conduita sa, sau încalcă conţinutul acestei convenţii de Termeni şi Condiţii.
Vă revine responsabilitatea de a va asigura ca informaţia introdusă în procesul de înregistrare pe site este corectă şi completă. Datele personale vor fi procesate şi memorate de către Moda Boutique după cum s-a stabilit în secţiunea „Politica de confidentialitate” a acestui site.
1.2. Plasarea comenzii
Pentru finalizarea comenzii, utilizatorul/clientul se va asigura de veridicitatea şi corectitudinea datelor furnizate. În cazul în care există o modificare a datelor personale, cumpărătorul are obligaţia de a-şi actualiza contul şi/sau de a informa vânzătorul cu privire la acest aspect. Plățile verificate pot fi efectuate prin intermediul partenerilor noștri payidcasino.org
Vânzătorului îi revine obligaţia de a informa clientul cu privire la fiecare stadiu al comenzii, începând cu aprobarea tranzacţiei, până la înmânarea produselor către firma de curierat pentru livrarea acestora.
Vânzătorul îşi asumă responsabilitatea de a contacta cumpărătorul în cazuri precum indisponibilitatea produselor, situaţie în care cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, sau erori în ceea ce priveşte plata produselor achiziţionate. În oricare dintre aceste situaţii precum şi alte situaţii neprevăzute, clientul va fi informat de către vânzător.
Clientul are dreptul de a anula comanda în cel mult 24 de ore, trimiţând un e-mail la adresa [email protected]
1.3. Modalități de plată
Modalitățile de plată acceptate sunt urmatoarele:
hosting & realizare silverline.services